Den perfekte reklame: Alle vil have dine muleposer med tryk

Er du ansvarlig eller arbejder for et arrangement eller firma, der skal gøre reklame? Her har du en genial idé, som du kan foreslå: Muleposen. Til et givent arrangement eller i en butik eller lignende kan du sørge for, at gæsterne eller kunderne bliver tilbudt muleposer, der har jeres logo på sig.  

Her kan du læse mere om, hvorfor dette er en genial reklame. 

Let og smart at lave 

I forhold til mange andre typer sofistikerede reklamer er muleposen let at lave. Gennem et firma som TopSupplies kan du få trykt muleposer med dit logo på i lækker bomuld. Det kræver altså ikke meget af dig andet end det, muleposer med tryk koster at lave. Og denne pris skulle meget gerne betale sig hjem igen, når først muleposerne begynder at virke. 

Det er altså meget nemt at designe og bestille disse muleposer, såfremt dit firma eller din forening har et logo og et catchy navn eller slogan. Det smækker du på poserne og får dem sendt fra tryk, og så er der muleposer med tryk. 

I forhold til produktionsomkostningerne og den kreative proces der kræves ved produktion af for eksempel TV- eller radioreklamer og hele kampagner, er det utroligt let at lave muleposer, og det er noget, du selv kan gøre. Desuden er det også mindre krævende end at placere reklamer på plakater ved busstoppesteder og lignende, idet du ikke behøver at betale for pladsen eller gå ud og hænge reklamerne op. Reklamen på en mulepose spreder sig selv, og de folk, der bruger poserne, bliver helt frivilligt til dagligdags reklamesøjler.  

Muleposer med tryk er for alle 

Så længe du sørger for, at folk fra den målgruppe, du henvender dig til, får tilbudt en mulepose med tryk, skal poserne nok gøre resten af arbejdet. En mulepose er nemlig noget, som stort set alle siger ja til. De er bedre som indkøbsnet eller til at bære nogle småting end den almindelige indkøbspose fra supermarkedet.  

Desuden ser de bedre ud, er i højere kvalitet og dermed bedre for miljøet. Og så er de svære at skaffe ellers, eller de er i hvert fald ikke noget, man typisk selv går ud og køber. Muleposer er noget, man bliver tilbudt, og derfor noget, man siger ja til, når de byder sig. 

Når så din målgruppe har fået dine muleposer med tryk, siger det sig selv, at de begynder at bruge dem. Til daglig vil de blive mindet om din sag med positivt fortegn, fordi det jo var sådan, de fik denne herlige, gratis mulepose. Desuden vil deres venner og bekendte se muleposen som noget positivt, idet det er flot og god mod miljøet, og som noget, de gerne selv vil have. Helt underbevidst bliver dit brand på denne måde associeret med noget positivt. 

Og det er ikke bare deres venner, men også folk i supermarkedet, der kan ske tilfældigt at kaste et blik på muleposen og huske navnet eller sloganet, som du har valgt. Langsomt men sikkert vil muleposen begynde at bringe folk tilbage til dig som kunder, og den har gjort sin opgave som den perfekte reklame. 

Andre populære indlæg